Εφαρμογές
Παραλληλόγραμμα - Παιχνίδια Γεωμετρίας
ΑΦΟΡΜΗ
Η δυσκολία κατανόησης πολλών μαθητών στην κατανόηση των ιδιοτήτων των παραλληλογράμμων και ιδιαίτερα στον τρόπο ταξινόμησής τους σε ορθογώνια, ρόμβο και τετράγωνο. Η σύγχηση για το ποιες ιδιότητες πρέπει να έχει το αντίστοιχο τετράπλευρο ήταν η αφορμή στο να σχεδιαστεί ένας τρόπος προσέγγισης της διδακτικής των συγκεκριμένων θεμάτων.ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του παιχνιδιού είναι να βοηθήσει τον παίχτη να κατανοήσει καλύτερα τα είδη των τετραπλέυρων και τις ιδιότητές τους.Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ενώ οι μαθητές μαθαίνουν εύκολα ποιες είναι οι ιδιότητες δυσκολεύονταν να απαντήσουν σωστά σε ερωτήματα όπως: Πότε ένα τετράπλευρο είναι ρόμβος? Πότε ένα παραλληλόγραμμο είναι ρόμβος? Πότε ένα παραλ- ληλόγραμμο είναι τετράγωνο?
ΣΤΟΧΟΣ
Στόχος του παιχνιδιού είναι μια πιο ελκυστική προσέγγιση της διδακτικής της Γεωμετρίας Α΄ Λυκείου.Ο ρόλος του δασκάλου είναι να προσπαθεί να καθοδηγήσει τους μαθητές, χωρίς να τους επιβάλει τρόπους σκέψης, και να τους βοηθήσει να τον αντιληφθούν μόνοι τους. Μέσα από συγκεκριμένες δραστηριότητες, ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκονται, θα έχει καλύτερη αντίληψη της διδασκαλίας του και ουσιαστικότερη κατανόηση των αντιδράσεων των μαθητών του.